1 september

Hellu sunshines! Idag har jag varit i skolan, som vanligt? Sen ner i stan, ha fiollektion och träffa min älskade Ebba och hennes lilla Simon! Awesomeness. Stack hem vid kvart över sex då Simon tog bussen hem och jag var trött och behövde plugga. Sen har jag klippt ninisarnas klor och sen pluggat vilket suger. Imorgon är vår längsta dag vilket betyder att vi slutar 15.45 EN FREDAG! Det är helt sjukt. Jag kommer vara död när jag kommer hem. Och vår kära fritidsgård har stängt imorgon pga personalmöte, sugeeeeeer. Aja, får väl sitta hemma och mysa med min lilla familj istället! Men nu ska lilla jag nanna, har huvudvärk (förmodligen vädret) och har haft sen i tisdags. Godnatt, vi hörs imorgon. 


bild från skolavslutningen i 8:an.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0