"A real man doesn't love many girls. He loves only one girl in many ways."

Rubriken säger det mesta. Satt här och lyssnade på lite lugn musik och funderade och tittade bak på gamla bilder, hur jag mådde då osv. Och jag kan säga att jag var mycket lyckligare förut. Är trött på dessa players och falska vänner som påstår sig att "finnas där" och sen ljuger en rakt upp i ansiktet.  Har några jag vet är helt äkta, och det vet ni själva vilka ni är. Tack för allt stöd! Sen en grej till. Varför kan man inte någon gång hitta en kille som verkligen älskar en för den man är? Finns det överhuvudtaget? Någonstans finns det säkert, men var gömmer sig dessa killar? Åh, jobbigt. Men ah, det kommer väl säkert någon gång. Saknar dock en pojkvän lite, men sen samtidigt är det skönt att inte lägga någon energi på det alls. Dock att känna sig älskad och veta att man alltid kune sticka till pojkvännen när något var jobbigt. Jag saknar myset, och kärleken man kände. Sen är jag sannerligen trött på att lägga massvis med tid på någon som bara skiter i det och kommer när det passar en själv. Nejtack. 

Nu till något annat. Haft praktik som alla andra dagar denna veckan. Sista dagen imorgon, vilket faktiskt känns lite sisådär. Men jaja. Komma tillbaka till vardagen kan ju vara lite skönt det med. Äeh, jag vet inte. Har också bestämt mig för en sak, hur bra det går och hålla, det vet jag inte men värt ett försök. Jag ska inte äta godis/dricka läsk mer än på helgerna, om det inte är undantag dvs födelsedagar eller något sånt. Ska också bara äta ute på stan max 2 gånger i veckan, dock lär det väl inte bli det varje vecka då det lätt blir pengar av det. Men yes, vi får väl se hur detta går. Har ett sjukt sötsug, tur det är fredag imorgon! Har städat lite och fixat tvätten, måste ta det sista på mitt rum så jag slipper det imorgon. Får se om jag stannar hemma imorgon eller så, sjukt mycket att göra men jag vet inte. Nä, kör musik och städa nu! Vi hörs väl imorgon eller ngt. Pusskramskumbanan.


Ny bild.

Btw, titta in på http://lindaulfsdotter.com/. Sjukt snygga smycken, verkligen kärlek vid första ögonkastet! Så gå in där och kolla & beställ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0