bitter och betibettan

Hej allihopa. Bettan är lite deppig idag, eller sådär småsur. Ingen aning varför, borde vara glad när det är fredag men så är inte fallet. Är förkyld, och huvudvärk, sen pms på det. Great! Och sen att man får höra saker man inte vill höra. Sen folk som lägger sig i saker de inte har med och göra, och folk som bråkar med mig över msn. Vart är världen på väg? Kom i verkligheten istället men nejdå det vågar vi inte. Kaxiga bakom skärmen, otroligt fega i verkligheten. Fjortisar. Och jag orkar inte med det! Sluta försöka tuffa er, ni är mesar i själva verket. Slutade 15.35 idag typ, fick sluta tio minuter tidigare. Tack för det, så himla skönt att få komma hem. Sen städade jag hela mitt rum, och även toaletten. Bäddade också min säng vilket inte hänt på jag vet inte hur länge? Sjukt stolt över mig själv! Händer kanske 1 gång i halvåret? Haha. Stack sedan ner till Källan, satt där och spelade Skip-Bo och sen kom min fina vän Ebba också. Sen runt halv 8 drog jag och fritidsledaren Sandra och köpte mat. Enormt gott! Men ska faktiskt försöka sluta vara så onyttig nu, kommer bli fet annars då jag inte tränar. Usch ne, det vill vi inte råka ut för. Men ja, livet är nere i en svacka, dock kommer väl bättre dagar får jag hoppas på. Ska gå och lägga mig i sängen, kanske eventuellt ha lite musik i öronen, läsa "under ytan" och sen sova och hoppas på det bästa. Det kan ju iallafall bara bli bättre? Eller? Ja det kan det. Men nu ska jag stänga här och mysa med min lilla nallebjörn och min anka. Ankan fick jag när jag föddes och min nallebjörn fick jag för ett par år sen när jag låg inlagd på sjukhus då jag brutit armen. Och på tal om något helt annat. Ibland önskar jag att jag hade en pojkvän att prata med och som älskade mig för den jag verkligen är och som inte bryr sig om mitt utseende. Men finns verkligen såna killar? Kanske, kanske inte. Lär väl komma någon gång, om jag har tur. Det får väl ta sin tid, men ibland är det jobbigt att vänta.. Ska sluta snacka massa skit nu, natti! Sov så gott! 

//beti och bitterbettan (borde bli mitt nya smeknamn, inte varit på bra humör på länge känns det som)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0