fredag = bettan är död

Hej allihopa! Idag är det ÄNTLIGEN fredag vilket har varit efterlängtat sen i måndags haha. Är typ så att när helgen är slut längtar man till nästa. Fett cpe. Denna veckan har väl varit chill typ, fick göra ett nationella hörtest i engelska från 2008 för vi skulle se hur det var upplagt osv, gick väl helt okej men drygt ändå. Meeen ngt som var meganajs med denna fredagen var att tydligen var fysiken inställd, så skulle vi fått vänta en timme på skolan för att ha So klockan fem över 3 till kvart i 4, men vi fick gå hem istället så slutade 14.05 istället för 15.45! SJUKT GÖTT! 
Stack då direkt ner till stan och mötte upp Isabel, som kom hem från Svalöv idag. Även träffat Ebba och Angelica, sjukt mysigt. Sen när de åkt hem cyklade jag hem och har nu städat. Ligger nu i soffan och halvsover/slappar. Sverige förlorade i fotbollen, men Rögle vann efter straffar i sin träningsvakt. Nu ska jag krypa i säng då jag är svintrött. Kräftskiva imorgon, ska bli najs! Men vi hörs imorgon! Puss <3


soet jag är när jag är flummig och övertrött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0