Home

Hej allihopa. Nu är lilla Bettan hemma från konfaåterträffen på Breanäs Missionsgård. Har haft det hur underbart som helst, och det kändes som att vara tillbaka på konfalägret. Dock lite mindre kul att behöva åka hem igen. Breanäs är verkligen mitt andra hem. Har haft många intressanta diskussioner med konfaledare, delat bra bibelord med varandra, lyssnat på Dale, Evelina och Obbens intressanta lektion om bön, suttit i bönerummet, skrattat och haft det så megabra som man bara kan ha det med alla fina och underbara människor. Älskar att spendera min tid tillsammans med er. Så TACK för denna helgen, ni är fantastiska allihopa! Kom hem för några timmar sen. Släppte först av Julia och Elisabeth, och sen även Gabbe. Käkade lite, sen landade jag i sängen med datorn. Är genomdöförkyld så nu tänker jag krypa i säng. Hörs imorgon. Godnatt :) 


bara för vi är übersnygga. och detta var då från melodifestivalen på konfat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0