"Ingen kan vara nere med en ballong"

Hej allihopa. Satt och tittade på lite ordspråk innan idag, och detta är då ett av mina favorit. "Ingen kan vara nere med en ballong" - Nalle Puh. Otroligt gulligt tycker jag! Hihi. Jag har dock varken orkat eller haft lust till att blogga nu på några dagar, så drf ingen uppdatering. Helgen har gått sjukt fort, och återträffen närmar sig med stormsteg vilket gillas riktigt mycket! Ska bli så sjuuukt asnajs att äntligen träffa alla igen. Och på onsdag då det är ÅÄÖ (ungdomsgrupp) kommer en av mina konfaledare och håller föredrag. Tror det kommer bli riktigt bra och intressant då Dale är riktigt duktig när det gäller att föreläsa. Sen kommer veckan bara bestå av att packa och fixa plugg och sådant för på fredag - då bär det av mot Breanäs! Tjoho! Och nu tänker jag krypa i säng och sova! Så vi hörs imorgon eller något. Godnatt mina vänner.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0