jag både vill och vill inte

Hej allihopa! Mår inte jättebra idag. Fortfarande förkyld, och trött som ett svin. Och det gör ju inte saken bättre att det är skitkallt på skolan, elementen avstängda och det ösregnar ute. Det var som min idrottslärare sa idag, "detta är nog det sämsta höstvädret vi haft sen jag började jobba här". Och det kan jag hålla med om, såhär mycket har det inte regnat i september på hur många år som helst! Har regnat något så fruktansvärt mycket. Och det är säkert lite det som ligger bakom min förkylning. Men jag vet inte. Kom hem vid 15 typ, lade mig i sängen och sov, vaknade igen vid 18. Snacka om att jag var slut. Och snart ska jag faktiskt krypa ner i sängen. Vi hörs när jag mår bättre. Puss.



jag och fina lollo på konfat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0