TAGGAD!

Hej allihopa. Vet ni vad? Det har slagit slint i huvudet på mig. Jag har blivit knäpp, fast har iof alltid varit lite halvgalen men detta slår allt. Jag vill plugga, har gjort allt plugg jag kan, och jag vill fortfarande plugga. Är helt flippad idag hahah! Sitter och kollar idol, och så hörde vi en låt som påminde oss om Hipp Hipp. Så satt nyss och kollade videon när de handlade. Vem får inte följa med på systemet? Hunden, katten, glassen. Hunden, katten, glassen. Eller SLUT PÅ KONTOT! Garvar åt det varje gång, sjukligt kul! Vet inte vad det tagit åt mig, men jag är sjukt taggad på skolan imorgon. Men även übertaggad på återträffen i helgen och ÅÄÖ imorgon. Och min konfaledare håller föredrag imorgon, yeah! Hör och häpna men jag vill faktiskt till skolan! Vet verkligen inte vad som flugit i mig, men det är så najs. Gabbe och Agnes har taggat mig varje dag, tackar så mycket för det! Och när vi ändå håller på, så slänger jag in videon från Hipp Hipp. Men nu ska jag sova, händer inget vettigt här ändå. Är hemma sent imorgon så får se om det blir någon uppdatering. Sov gott!! Puss <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0