tandhygienisten

Hey! Nu har lilla jag varit hos tandhygienisten i Hbg. Och det blir både operation och tandställning så om typ 1 1/5 år kommer jag vara helt klar med min behandling. Om lite mindre än 3 veckor ska jag vara tillbaka och göra en gipsavgjutning så jag kan få en tandställning i gommen. Sen när jag haft den i gommen ett tag ska jag få "räls", alltså tandställning så mitt underbett blir värre och sen ska jag bli opererad. Kommer bli inlagd och vara rätt svullen i käften någon vecka, sen kommer jag få tandställning både uppe och nere igen. Så det kommer ta sin lilla tid innan jag är helt klar, men det är lätt värt det. Ska gå och leta upp min mentor och lite lärare, och sen har jag lektioner till 15.45. Efter det blir det spendera hela helgen med min älskade bästis Isabel. Ska bli megamysigt. Och imorgon sticker vi till nya Väla. Hoppas inte där så mycket folk bara. Men vi hörs när jag pallar uppdatera. Pusselipuss.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0