tusen bitar

Känns som att allt är rent käpprätt åt skogen just nu. Är fruktansvärt skoltrött, allt plugg och alla prov går mig på nerverna. Ge mig lov och låt mig bara dra härifrån så jag kan få ladda upp på nytt. Allting har rastat samman. Och jag har såna äckliga humörsvängningar så det är inte sant. Ena dagen är allt jättebra och flyter på, andra dagen pallar man inte och typ bara sitter och gråter för allt är skit. Tyvärr kan man inte fly från sina problem även om det varit väldigt skönt. Men men, det blir väl bättre någon gång. Spenderade hela helgen med min älskling Isa, vilket var otroligt mysigt. Var på Väla igår, och jag handlade faktiskt ett par skor, bild kommer nog imorgon, och även en "ear-cluff". Sen drog vi hem och slappade, färgade hennes hår (blev asbra) och fixade med hennes piercingar. Jag är expert på att hålla på med sånt och byta piercingar, så jag är anställd hos henne nu ;) Haha! Åkte hem på söndagen efter att vi varit på agility med Isas ena hund Trixie. Såg så sjukt gulligt ut när Trixie skuttade rundor, hon var helt överlycklig. Kom hem vid halv sex typ och då blev det direkt att ta reklamen och sen sticka och hämta min cykel som stod på stationen. Sen vid typ tre imorse blev jag väckt av att pappa skulle "gå på toa" och välte ner en bokhylla som satt på väggen. Kunde inte somna om sen, sjukt irriterande. Somnade vid halv sju igen (-.-) och sen ringde väckarklockan vid sju. Surt? Eh ja! Gick upp, duschade och gjorde mig sen iordning för praktiken på Södra Utmarkens skola, i min brors klass. Rätt kul faktiskt :) Sen stan och nu har jag bänkat mig framför idol och two and a half men. Ska snart krypa i säng! Vi hörs!<3


söt jag är när jag sover...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0