so-prov

Blev ingen bloggning igår, hade annat och göra. Som att plugga till provet jag hade på första världskriget i So idag. Gick väldigt bra (tror jag). Har matteprov på torsdag, wish me luck! Kom hem från stan för ett tag sen, träffade först Ebba och sen tog jag en fika med Sara. Asmys! Träffade även lite andra polare, hade filtkrig också hahah. Gick och letade lite kläder på HM, handlade dock inget. Har fått pengar idag, och sen får jag mer pengar den 23e vilket är på fredag. Sjukt najs! Har varit pank för länge nu. Och jag har inget plugg till imorgon, najs. Ska gå in i duschen snart, och sen bänka mig framför idol! :) Så jag finns på luren om det är ngt. Puss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0