14 februari, överskattat.

Tänkte tala om lite vad som hänt nu under några dagar. Har inte riktigt haft tid och blogga överhuvudtaget. I fredags träffade jag först min saknade isabel, som jag inte träffat på evigheter känns det som. Satt och snacka, och var så sjukt underbart att äntligen få träffa henne igen. Sen gick jag ner på vår kära fritidsgård (Källan) och mötte upp Sara som jag skulle sova hos hela helgen. Sjöng även lite Sing-Star med Ebba och Tomas. Tvingade faktiskt Sara att sjunga en låt med mig också. Dock gick ju det som det gick med min röst.. Åkte från stan vid 22.50 ungefär. När vi sen kom till Vejby satt vi och snacka med hennes föräldrar. Väldigt trevligt. Somnade runt 02 någongång. Sen på lördagen vaknade vi runt 13 ungefär. Gick upp och satte oss och glodde tv. Spelade även COD (tror jag det var) med hennes föräldrar. Sjukt kul måste jag säga! Sen på kvällen fixade hennes pappa mat, kassler i ugn, potatis, sås och gelé typ. RIKTIGT GOTT! Sen efterrätt på det. Jag och Sara klämde typ 2 1/2 efterrätt var... Så jag var ju dundermätt resten av kvällen kan jag säga. Somnade runt typ 03 eller nåt, och blev väckta vid 10 av hennes pappa som tyckte vi skulle gå ut och skotta snö. Aldrig i livet! Och jag märkte då på morgonen att jag var genomförkyld. Lagom kul. Tittade ut genom fönstret och då såg hur mycket det snöat under hela natten vilket sög eftersom jag delar reklam och det inte är skottat på cykelvägarna. Nåja. Tog bussen hem vid 14 och fixade reklamen. Var inte särskilt roande, men skönt när man kom hem. Klämde i mig två semlor när jag kommit hem, mycket gott, jadå! Såg Wallander på kvällen och sen somnade jag direkt. Vaknade igår och då var min förkylning ännu värre. Släpade mig iväg till skolan, och fick då veta att min SO-lärare var sjuk så vi slutade 12.15 vilket var underbart. Drog ner till stan och fixade lite ärenden och fixa massa naturläkemedel för min förkylning. Sen hämta mamma mig vid 19 och då blev det att tvätta och plugga. Och idag släpade jag också mig iväg till skolan för att vi skulle ha genomgång av muntliga nationella så ville inte missa det. Slutade 13.35 då min mentor släppte oss en kvart tidigare. Drog och mötte Mimmi och sen har jag spenderat dagen med henne. När hon åkt med sin buss träffade jag Ebba och Sara en stund. Sen hem med bussen och nu har jag parkerat mig i sängen med en hel trave läxböcker. Har SO-prov imorgon plus massa andra läxor. Kul. Sen tycker jag alla hjärtans dag är överskattad, bara för att tjäna pengar. Och om man nu vill vara kärleksfull mot någon eller några så kan man väl vara det när man känner för det? Eller man måste ha en "dag" för det? Eller? Suck säger jag bara. Men nu vet ni iallafall att jag nästan lever, förutom förkylningen då. Ska fortsätta mitt pluggande nu, så vi hörs imorgon om jag orkar. BTW, åker på skidresa på lördag, så hela sportlovet blir det ingen uppdatering alls från min sida. Kommer inte ha dator med mig, och inget internet i mobilen. Måste fixa en bättre teliiiifon. Får bli när jag fyller år typ, vilket ändå är rätt snart. Tiden går fort. Nä, har inte mer tid nu. Pussssss <3


söt jag är. fast näe.

Kommentarer
Postat av: MADELEINE ♥

sv. Haha ja men ush, vad jobbigt! Jag gillar inte vintern, blir alltid trött då och allt blir typ 1000 gånger jobbigare.. :( Jag hatar prov, 3 är verkligen för mycket...



Tack så mycket! Vad snäll du är, ja det är lite komplicerat ganska mycket och så, men jag addar din facebook. Så är det någon madeleine som addar dig så är det jag (y)



Det är både, först hände en grej i november, hela min värld gick i kras, jag var helt säker på att jag hade nått botten och att det absolut inte kunde bli värre. Då var det en kille... Senare på jullovet hände en annan grej, så tragiskt. Då blev det värre. Åt inte som jag skulle, sov inte som jag skulle och min kropp mådde inte bra. Senare lyckades jag få i mig mer och mer, och jag har kommit på mig själv och insett att jag tröståt. Därmed på grund av all onyttig mat fick jag massa finnar, som fortfarande hänger kvar.. :(



Ush, jag pluggar också på alla-hjärtans-dag, men de funkar ju det med.. :)

kram!♥

2012-02-14 @ 20:58:05
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/
Postat av: Rebecka

Hej! Var gärna med i dagens blogg!



http://reebeeckaa.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html#comment



Kram!

2012-02-15 @ 10:57:12
URL: http://reebeeckaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0