2 dagar.

Heya! Bara 2 dagar kvar till jag åker till Sälen. Och jag tar faktiskt med datorn, har nog dock inget internet så blir inte att jag bloggar. Måste ju kolla film när jag sitter på bussen haha. Har ni tur kanske ni får något inlägg, hoppas dock inte för mycket. Har ändå haft en helt okej dag. Känns som att livet går på räls just nu. Var hos tandläkaren i Hbg imorse, och på tisdag, veckan efter lovet får jag blå gummiband i underkäken (såna som jag hade i överkäken innan jag fick min tandställning i gommen). Sen tisdag en vecka senare, så får jag i band och sådant som ska i till min rälstandställning. Känns väldigt skönt att det äntligen händer massa grejer, sånt gillar vi! Så det känns väldigt bra. Har jag då tur, så kanske tandställningen i gommen åker ut också, men det vet jag inte. Sen efter ett tag lär jag ha räls i både över och underkäken. Och om typ ett år så opereras jag. Konstigt nog ser jag faktiskt fram emot det. Ska bli så skönt när jag är klar med min behandling, vilket är typ när jag är 18-19 år haha. Men det får ta sin tid, lätt värt det eftersom det inte kostar mig en krona. Sen åkte jag och min kära pappi hem och efter lunch gick jag tillbaka till skolan och gjorde mitt biologiprov. Skönt att ha gjort det. Sen på sista lektionen så fick vi veta att vi fick sovmorgon på vår engelskalektion för min mentor är inte på skolan då. Sen på SO-lektionen får vi gå hem eller sitta kvar i skolan och jobba med ett arbete, men jag väljer och göra det hemma istället. Hehe! Så slutar 15.00 istället för 15.45. Det tackar vi för! Nu ska jag packa det sista, plugga, och göra lite annat som är ett måste. Vi hörs imorgon. :) Puss <3


bild från sälen 2009. shit, 3 år sen! aslängesen! så liten jag var hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0