3 dagar!

Hej finisar. Nu är även lilla jag hemma, och har tyvärr inte fått gjort ett piss. Var på möte idag med delaktighetsgruppen, gick skitbra. Nu hoppas vi bara på det bästa också så får vi se vad som händer sen! Ser åtminstone bra ut, men mer tänker jag inte avslöja. Kom hem lite efter 18, och då blev det käka med mamma och brorsan. Sen upp hit, och släpa fram biologiboken. Väldigt roligt måste jag erkänna.. Typ? Fast nej. Har prov på huden, leder, muskler och sådant imorgon, så bäst och plugga. Lär dock inte hinna med något annat än att plugga och packa. Usch, jag hatar plugg. Överhud, underhud, skelett, läderhud osv. Svintråkigt! Och godissugen är jag också, blä. Ska till tandläkaren i Hbg imorgon, så får vi se vad som händer med min kära tandställning. Har jag tur så kanske jag får i rälsen? Känns lite osannolikt dock, men man kan ju hoppas. Sen ska jag ner och hämta upp massa kläder, måste packa till Sälen på lördag. Bara 3 dagar kvar! Tiden går sjukligt fort kan jag säga! Och jag är så enormt taggad. Kommer bli riktigt fett! Ska snart dra mig ner och hämta upp mina kläder, så jag kan packa ner mina grejer i resväska. Yeye! Sen blir det sova, i någorlunda tid ikväll om jag har tur? Men det säger jag iof alltid, och det slutar alltid lika illa... Aja, önska mig lycka till på provet imorgon, det lär behövas. Annars hörs vi imorgon kväll ungefär. Puss <3


Jag och min söta familj i Österrike förra året. Och jag är längst till vänster hihi. Fy, kommer faktiskt sakna det lite!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Nu finns vinnaren uppe av dagens blogg, kika in och kolla om det var du som vann!

2012-02-15 @ 21:30:13
URL: http://reebeeckaa.blogg.se/
Postat av: MADELEINE ♥

sv. Jaa, vintern kan vara ganska mysig faktiskt.. man måste tänka positivt! :)



juste, ååh minns att du snackade mycket om din konfirmation, minns att du frågade mig innan också vad jag tyckte om min konfirmationstid, tänk vad tiden går fort! jaa, det känns som ett rent helvete, det är svårt att se det positivt nu, men de blir nästan alltid bättre.. så får försöka tänka så :)



ddenhär dagen blev inge bra för mig.. hur var din dag? Gick det bra hos tandläkaren?



kram! ♥

2012-02-16 @ 17:54:03
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0