älskade vän

Sara. Igår fick jag en länk på min fb som var till din blogg där du skrivit ett megagulligt inlägg om mig. Började gråta när jag läste. Du är så enormt söt snäckan. Hur ska jag någonsin kunna förklara hur mycket du betyder för mig? Vi lärde känna varandra förra sommaren, på Helsingborgsfestivalen. Rätt sjukt egentligen, du var med Robin på tåget och jag gick förbi, och där satt du. Började prata lite på tåget till Helsingborg, och sen umgicks vi hela kvällen och jag kände att vi passa så sjukt bra ihop. Det bara klickade. Fick ditt mobilnummer och sen har vi bara fortsatt att snacka och umgås. Du började komma ner på Källan, och vi har bara så enormt kul tillsammans. Jag trivs så sjukt bra i din närhet, för du får mig att bli stark och orka kämpa. Och jag vet att oavsett vad som händer, så kommer du alltid finnas vid min sida. Vi är starka ihop, och jag känner mig halv utan dig. Något fattas. Jag känner mig så välkommen och uppskattad när jag kommer hem till dig. Och jag vet att om något händer, så kan jag alltid komma till dig vilket är en enorm trygghet. (Självklart är du alltid välkommen hem till mig, det vet du.) Om något händer så är det bara att smsa eller ringa mig, för jag svarar oavsett vad jag gör eller vad det är för tid på dygnet. För jag ställer alltid upp för dig. Vi har kommit väldigt nära varandra på kort tid, och jag är otroligt glad för det. Ibland när man bara behöver prata eller gråta ut så vet jag att jag har dig där. Jag vet att jag alltid kan lita på dig. Och vi kan prata om precis allt mellan himmel och jord. Du accepterar mig som jag är, vilket är så otroligt skönt. Lämnar aldrig din sida ska du veta. Ville bara säga att jag älskar dig, min fina vän.<3


Ja, hon är vacker, och bara min! Får snart ta en ny fotografering, när det börjar bli lite varmare.

Kommentarer
Postat av: Sara

Alltså ÅÅH! Gumman, vet inte vad jag ska säga :') Du är verkligen bäst! Älskar dig precis som du är, och du kan alltid lita på mig. <3 Jag lyssnar på dig, vad det än gäller, och självklart är du alltid välkommen hemma hos mig! :) <3 Kom mitt i natten om du vill det... (många som gjort det genom åren) ;) ÄLSKAR DIG BÄSTE VÄN! <3

2012-02-08 @ 00:13:01
URL: http://sarakrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0