bettan är på riktigt bra humör idag.

Hallåja! Som ni ser i rubriken är jag på dunderbra humör idag. Känns så sjukt gött! Vet egentligen inte varför, mer än att jag har världens finaste vänner, och livet går bra just nu. *Skuttskutt* av ren glädje. Sitter i it-resursen nu och dunkar musik på hög nivå, pluggar lite so och njuter av livet. Tjalalalala! Ska vi göra något äckligt baby? :$ Kärlek på den låten, ohyeaaahhhhh! Länkar lite bra musik som jag brukar lyssna på bara för jag är så snäll och söt och allt det där idag.


Här har ni den. Ansiktet - Äckligt . SÅ SJUKT BRA! KÄRLEK PÅ HÖG NIVÅ. Tröttnar aldrig på denna låten, och jag blir så sjukt taggad och på bra humör av att lyssna på den vilket är asgött. Så LYSSNA ni med!


Bobby Joe Blythe - Will you be my bodyguard. Också riktigt bra!


Rednex - Cotton Eye Joe. Lyssnade på denna jättemycket som mindre, och nu kör vi igen. Den var väl med i melodifestivalen för ett par år sen?


Thomas Järvheden - Cpelåten. Haha, kärlek på hög nivå! Vad mer behöver jag säga?


Kevin Bloody Wilson - Ho ho fucking ho. Hahah!


Ken Ring - Nu måste vi dra. *GILLA*


Timbuktu - Resten av ditt liv. Avslutar med Timbuktu, bara för han är så sjukt bra och jag älskar hans musik. Och denna låten är sjukt bra, kärlek på timbuktu jappjapp. Men nu ska jag snart ta lunch, och innan dess ska jag chilledilla lite. Sen i eftermiddag ska jag ner till stan och träffa min fina vän Sara. TAGGTAGG! Vi hörs väl ikväll kanske? Pusspuss.

Kommentarer
Postat av: MADELEINE ♥

Hej! Minns du mig? :) Vi skrev och kommenterade varandras bloggar ganska mycket förr :) Jag har typ börjat blogga lite smått igen. (jag vet, jag har haft typ 10000 bloggar snart). Det var roligt att se att du fortfarande bloggar. Hoppas allt är bra :) kram!♥

2012-02-12 @ 12:46:26
URL: http://photosbymadeleine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0