helt död

Hallå. Jag är verkligen helt död i kroppen idag. Satt i telefon med läkare hela morgonen. Sen rusa iväg till skolan och ha 2,5 lektion. Sen hem för att vara hos läkaren klockan 13 och kolla upp handleden som jag har så enormt ont i. Hon trodde det var en muskelinflammation/inflammation i senan i handleden. Sen cykla hem igen för att vara med på IUP:n för att få veta informationen om öppet hus som gick av stapeln ikväll. Var ändå rätt lugnt, visade brorsan runt på skolan eftersom han ska börja där till sommaren, när jag lämnar och börjar på Rönneskolan istället. Ska bli sjukt gött att börja gymnasiet. Var hemma vid 20.20 och då satte man sig vid plugget. Behöver dock datorn till hjälp. Blir sova relativt tidigt ikväll för är dödligt trött och klockan är redan 21.30. Sjukt vad tiden går fort. Men måste fortsätta mitt plugg om jag någonsin ska bli färdig och inte kugga på franskaprovet på fredag. Blev btw lediga från engelskan imorgon då vår mentor är iväg. Så slutar vid 14.15 istället. Det tackar vi för. Då blir det åka ner till sjukan här i Ängelholm och hälsa på papi som opererat sitt korsband idag. Han mår dock inte alls bra, och går på väldigt mycket smärtstillande. Så han lär nog inte komma hem imorgon heller. Men vi hörs imorgon. Pusspuss


Såhär trött är jag idag, och jag är väldigt sugen på att bara gå och lägga mig. Ska man? Ellooooor?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0