Helt okej

Halloj. Slänger in ett snabbt inlägg innan jag ska gå tillbaka till skolan. Har varit en chill dag, vilket är väldigt skönt eftersom jag är så dunderförkyld och har massa plugg. Borde egentligen varit hemma och kurerat mig, men har för mycket plugg för det. Åker ju till Sälen på lördag så hade varit bäst att vara hemma och bli frisk, men jag överlever. Trycker i mig massa medicin istället så jag blir så frisk som möjligt till dess. Ska bli så jäkla kul att få komma iväg, och träffa massa konfakompisar. Kan inte bli bättre! Iallafall. Hade engelska som vanligt imorse. Fick sen veta att musiken var inställd för Pelle var inte där, så vi fick håla istället vilket var gött. Kollade igenom vad jag skulle ha på SO-provet, och sen satt jag och chillade med Madde och Jojjo i it-resursen. Sen gick jag och skrev mitt prov, vilket jag tror gick väldigt bra. Kändes så iallafall. Så hoppas åtminstone på ett VG. När man skrivit klart provet fick man lov att gå, så hade lite över en timmes lunch. Och nu har jag nyss käkat, så tänkte ta och bege mig tillbaka till skolan nu för att ha franska, och sen läs och iup. Slutar vid 13.55 så då beger jag mig ner mot stan för att gå på möte. Nås självklart på mobilen. Sen när jag kommer hem ikväll så blir det packa och plugga för hela slanten. Har biologiprov imorgon, och matteprov på fredag. Så har fullt upp ungefär. Men vi hörs ikväll. Pusspuss <3


Gammal blondiebild. Wäh, saknar det ändå lite! :(
Blir nog faktiskt och färga blont när jag har pengar igen haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0