I Transtrand

Hallåja. Kommer ett väldigt kort inlägg nu, för jag tänker snart krypa i säng. Resan upp till Transtrand har gått väldigt bra. Blev dock smått åksjuk efter en stund men åksjuketuggummi så höll jag det under kontroll. Även fått hyra skidor och sånt när vi kom upp, så imorgon är det bara att ge sig ut i backen vilket jag är dundertaggad på. Jag mår kalasbra och vi är ett störthärligt gäng som är med här uppe. Nyss haft lite aftonbön och sådant, så nu ska jag krypa ner under täcket och försöka att inte dö av köldskador då vårt rum är riktigt kallt. Usch alltså! Ska iallafall göra så gott jag kan för att inte bryta några ben. Har dock sagt att jag ska åka svart backe, hmm... Hur kommer detta sluta? Äsch, det löser sig säkerligen. Vi hörs imorgon, tror jag. Godnatt!



Jag och min söta bror i Österrike förra året. Lägg märke till utsikten. Underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0