kanonbra humör och superbra dag

Hej alla fina. Jag har funderat fram och tillbaka, och om ett par månader så byter jag nog faktiskt blogg till nattstad. Någon som vet hur man "överför" sin blogg härifrån till nattstad så jag slipper göra en helt ny blogg och alla inlägg sparas? Tar tacksamt emot hjälp. Tills dess får ni dock stå ut med mig här. Är enormt nöjd med mig själv idag, har fått väldigt mycket gjort vilket gör mig stolt över mig själv. Skrev klart mitt SO-arbete idag, och otroligt nog fick jag VG+ på det. Så sjukt stolt! Fick gå hem en halvtimme tidigare eftersom jag var färdig och inte hade mer att göra, så då gick jag hem och hängde upp tvätten. När jag sen slängt in tvätt i maskinen gick jag ut i köket och då såg jag att även diskmaskinen var klar så tömde den och satte in den smutsiga disken. Sen fanns där inte mer och göra så då drog jag ner till stan och träffade lite polare och sådär. Sjukt najs. Var helt överspeedad så jag och Sara flippade ur totalt, men fy vad det behövdes haha. Så sjukt kul! Vid 19 drog jag sen hem och käkade och nu kollar jag Wallander. Pappa spelade in den eftersom han inte var hemma igår, och jag fick inte se den för mamma skulle kolla på en annan film så passar på nu. Nationella imorgon och på torsdag i svenska, wish me luck. Men det kommer säkert gå bra. Ska fortsätta kolla filmen nu så vi hörs senare. Puss <3 




Kommentarer
Postat av: Sara

Du är så söt snäckan! <3 Och ja vi flippade totalt idag ;) haha stackars sandra... hahah! ilouveu!

2012-02-06 @ 21:38:02
URL: http://sarakrook.blogg.se/
Postat av: Sara

Svar på kommentaren till mitt inlägg: Känner mig totalt värdelös iaf.. Och tid, ja det kommer ta tid.. massor av tid! :(

Svar på ditt inlägg nr 2: Hahah verkligen synd om Sandra! ;p så jävla kul var det <3

2012-02-06 @ 22:23:18
URL: http://sarakrook.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0