ooojsan.

Hallå alla fina. Jag ursäktar för min riktigt usla bloggning under sportlovet, men jag har varit iväg i Transtrand på skidresa så inte riktigt haft tid. Men nu är jag back on track, eller ska åtminstone försöka blogga lite då och då. Plugg tar dock den mesta tid jag har just nu. Nu är det tyvärr måndag igen, vilket känns fruktansvärt. Hade gärna stannat en vecka till i Sälen. Men måste sorgligt nog tillbaka till verkligheten igen. Kändes halvt drygt att vara tillbaka i skolan idag men vad gör man? Bara 5 veckor kvar till påsklov. Räknar dagarna. Hade det kanonbra i Sälen, dock har jag på något vis lyckats få en muskelinflammation i min högra handled (vet inte hur jag lyckats då jag inte ramlat), men ont gör det. Sen att jag halkade i trappan när vi skulle lämna tillbaka våra skidor i fredags gjorde väl inte direkt det bättre men jaja. Man har inte åkt skidor ordentligt om man inte har ont någonstans. Kan berätta utförligare i ett annat inlägg och när jag har mer tid hur jag haft det och vad vi hittat på. Haft det sjukt megasuperbra iallafall! Idag har jag, förutom att vara i skolan, träffat Ebba & Evelina. Drog hem en stund till Mohammed vilket var trevligt. Inte träffat Ebba på lite över en vecka så var verkligen dags nu. Men nu är klockan mycket, 22.48, så funderar faktiskt på att gå och lägga mig. Mår inte direkt hundra, lingonvecka och ont i handleden är ingen bra kombination. Bilder och sånt från Sälen kommer senare. Och i helgen sticker jag på konfaåterträff, JADÅ! FETINGTAGGAD! Men nu kallar sängen så vi hörs imorn, puss. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0