äckliga måndag, igen.

Hej finisar. Äckliga måndag, igen. Hatar måndagar, helgen går så äckligt fort och så vet man att man har en hel vecka till framför sig innan man får sova igen. Blä. Hur står det till med er annars då? Med mig är det bra, smått trött bara. Men det är ju inget ovanligt om man säger så. Känns ändå som att detta kommer bli en chill vecka, och jag är riktigt megaöverlycklig! FICK BREV HEM OM KONFAÅTERTRÄFF IDAG, OOOHYES! *Hoppar och skuttar av glädje* Annars har dagen varit helt okej, sovmorgon till 9.40 idag, och sen bara två lektioner. Och sen ner till stan och träffa min underbara vän Ebba, vad skulle jag gjort utan dig? Du förgyller mina dagar stumpan. Och nu är jag hemma, chilledillar framför datorn (som jag måste logga ut från nu för min bror ska kolla Rögle) så jag sätter mig och läser ut min bok istället. Lär väl slänga några glimtar på Rögle-Malmö också. Såg förresten ett ordspråk innan idag, tycker det stämmer rätt bra på många, eller?
"Alla snygga killar är de med dåligt beteende. Alla mindre snygga killar, är dem med underbar personlighet." 
Stämmer självklart INTE på alla, men vissa kanske?

Men måste pysa, brorsan dampar och jag blir snart ihjälslagen. Puuuh, det vill jag inte. Vi hörs senare. Pusspuss <3



Bjuder på en söt bild från när jag var ute häromdagen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0