bettis har glasögon

Hallå mina fina läsare. Återigen, dålig uppdatering. Men skolan har som sagt börjat igen, och jag är dödstrött. Inte kommit in i rutinerna ännu. Har dock räknat ut att det är bara 4 veckor till, sen har vi sportlov en vecka som jag spenderar på skidor i Sälen med många av mina fina konfakompisar. Och jag är sjukligt taggad! Ska bli riktigt najs! På tisdag ska jag vara med min kusin på Campeon i Hbg för att se hur det känns, nu inför mitt gymnasieval. Hmm, Rönne eller Hbg? Jag vet inte, vi får väl se hur det känns. Ska vara med en dag på Rönne också, så får vi se sen. Webben öppnar iallafall imorgon, men jag väntar lite med att göra min ansökan eftersom jag vill ha varit med på båda skolorna först. Ska även prata med min SYV så kanske jag kan vara med på Drottning blanka också, eftersom jag tyckte det verkade vara en najs skola. Men vi får väl se. Ska iallafall bli najs och vara med på Campeon. Men nog om det. I fredags var jag först och träffade min fina bästis bells, och även nicko var med där. Sen träffade jag Ebba en stund, och sen så sov jag hos min älskade mandis. Enormt kul att äntligen ses igen! Och sen igår var vi hos mammas och pappas kompisar i Skälderviken. Mysigt! Och idag har jag bara delat reklam, och chillat. Hyrde film med mamma, the bucket list, väldigt bra film! Och sen har jag bara kollat lejonkungen, och nu handboll. Heja Sverige! Btw, för er som inte redan sett det på fb, så har jag glasögon numera. Så för att vara snäll slänger jag in en bild. Är enormt nöjd, och det är första gången på sex månader som jag inte har huvudvärk. Glasögonen gör underverk med andra ord. Tjoho! Nä, ska maila Rönne nu, sen chilledilla och kanske sova? Pusspuss <3


bettan, med sina nya glasögon. Mhhhhm, ser ut som en lärare, men det gillar vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0