bryter ihop

Hej och hejdå mina vänner. Denna dagen har gått käpprätt åt skogen. Allt är totalt skit, och alla känslorna bara väller över mig på en och samma gång vilket slutar med att jag bryter ihop för minsta lilla sak. Vet inte hur många gånger jag suttit och bara gråtit idag? ABSOLUT FÖR MÅNGA! Berättar imorgon vad som hänt, men nu kallar min sköna, underbara, och älskade säng. Måste få min sömn, annars lär jag få riktigt mycket rådamp och sitta och storgråta igen, och det orkar vi inte. Inte en gång till idag. Godnatt.


såhär känner jag mig idag, fast tusen gånger värre.

Kommentarer
Postat av: Louise

<3

grymt bra jobbat med aftonbönen idag iallafall!

2012-01-25 @ 22:50:33
URL: http://louisegunnarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0