happyfaaace

Hallååålålålå! Bettis är på happyhumör idag. Mohohohoh. Skidresan till Trandstrand blir av, JAAADÅÅÅÅ! Taggad till tusen. Och jag har en lektion kvar, HEHEHEH. Livet leker, och när jag slutat drar jag ner till stan och träffar min sötnos ebba och lite annat mysigt folk. Och annars händer inte ett skit. Känner jag är väldigt överspeedad och mycket glad, ingen aning varför dock men det är asnajs trololol. Sen imorgon drar jag med min söta kusin till Campeon i Hbg, och är med där hela dagen, ska bli feeeeeeettttt! Mahahah! TAGGTAGGTRÅD! Men nu ska söta överspeedade lilla jag göra något vettigt av mitt liv, inte för att jag vet om det går, men vi hörs ikväll. OCH VI FÅR KEMI TILL NATIONELLA, KAN DET BLI BÄTTRE ELLER? NÄÄÄÄÄÄÄÄ! SLIPPER FYSIKEN, TJALALALALALALALALALA! PUSSSSSSSSS!


såhär söt och glad är jag, gånger tuuuuusen! HIHIHIHIHI

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0