hemma igen, tralala

Hej sötnosar! Nu är lilla jag hemma igen. Sov hos Bella i lördags till söndags, alltså nyårsafton. Åkte in på lördagkvällen till Ängelholm där man träffade lite polare, och sen kollade man raketer där. Riktigt pampigt må jag säga! Wow! Sen vid kvart över 1 åkte jag och Bells hem, och vid halv 5 somnade vi. Blev väckt vid 14 av att en polare ringde, så låg kvar i sängen en stund till sen gick vi upp, åt frukost, och sen ockuperade vi soffan resten av kvällen. Och sen bestämde vi att jag skulle sova hos henne en natt till så det gjorde jag. Somnade runt halv 3 och fick ställa klockan på 10 idag för jag skulle få mina gummiband igen, så först åkte vi in till Hbg, och sen till Ängelholm. Och där har jag spenderat dagen med Bells, min älskade vän. Fått tummen ur häcken att fixa ett nytt konto så jag kan föra över pengar dit som ska sparas, så det är äntligen klart. Och nu har jag bara pysslat om mig själv. Tog ett långt bad, målade tånaglar, hårinpackning och sådant mys. Sen kollade jag någon komedi som gick på tv, helt sjuk film och nu är det Love Actually. Tänker dock krypa i säng med lite musik nu, är dödstrött efter denna helgen haha. Godnatt och puss! <3

Bilderna är btw lånade från google. :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0