ingen sömn

Hallåja! Har legat och vridit och vänt mig i sängen nu i snart 3 timmar, och tröttnade på det. Kan inte sova, vilket stör mig något så fruktansvärt mycket. Skolan börjar imorgon, och jag kommer vara helt död. Så nu till frågan, varför kan jag inte sova när jag absolut måste? Har tyvärr inget svar på detta. Förstår inte varför jag inte kan sova, är riktigt irriterande. Är lixom trött, det som är så cpe. Hade helst sovit väldigt djupt och gott nu, men nejdå. Varför ska man sova när man vara vaken? Överskattat ju. Så jag har en känsla av att jag inte kommer få sova många timmar inatt. Och huvudvärken lär vara tusen gånger värre imorgon. Så roligt mitt liv är, mhm, jo visst. Tur är väl att jag ska till tandläkaren och inte vara i skolan hela dagen, men ändå. Hade behövt få sova. Suck! Nae, avslutar mitt megapositiva inlägg här och försöker få mig att somna istället. Godnatt och ni som kan sova, sov gott! 


Fy vad jag saknar er, så enormt sjukt jättemega mycket. Ta mig tillbaka :( 
Konfa Breanäs 2011 - jag ÄLSKAR er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0