lördag!

Idag har jag verkligen inte gjort ett enda vettigt litet handtag. Vaknade vid 12 ungefär och gick upp för att käka frukost. Klippte även pappas hår, men han litade inte riktigt på mig så mamma fick stå bredvid och lära upp mig. Sen gick jag tillbaka till min underbara säng, startade datorn och lite musik och sånt. Och där har jag sedan legat hela dagen och kollat lite film och käkat godis. Bara gått upp när jag har varit hungrig haha. Och nu ikväll var jag riktigt vrålhungrig så gick ner för att hoppas på att maten var klar, men då hade de precis börjat så gick upp till min varma säng igen haha. Kändes totalt meningslöst att gå upp och ta på mig ett par byxor och så var inte ens maten klar. Smått surt. Men jaja. Är lat idag, men riktigt skönt att bara ligga och sova och inte göra någonting. Och nu blir det gladiatorerna och NonStop framför tv:n. Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0