skor

Hej alla fina! Nu är även jag vaken, dock inte gått ur sängen än. Sitter här och kollar skor på internet. Ååååh, älskar stövlar. Och jag vill köpa nya skor NU, men det går inte så himla bra eftersom jag ska till Sälen v.8 och inte har några pengar. Så istället sitter jag här och längtar efter ett par nya snygga höga stövlar. Och alla har rea nu, och nu har inte jag några pengar. Suck! Hittade ett par riktigt snygga skor på brandos.se, skulle kunna dö för att få dem. Var även inne på Sko-Rönne för några dagar sen och hittade massa svinsnygga stövlar, men tyvärr hindrar min ekonomi mig. Får vänta med och köpa skor till våren/sommaren. Men åh vad jag älskar höga klackade stövlar, gärna svarta också. Finns verkligen inget snyggare! Fyyyy! Och sen vill jag ha massa nya kläder också. Kan inte någon bara skänka mig sådär 40 000 kronor eller låta mig vinna massa pengar på lotto så jag kan få köpa allt jag vill. Men då är problemet att då måste jag börja spela också... Nääää, åh vad jobbigt. Sen är jag skyldig mamma och pappa 849 spänn för min vinterjacka. Det är sådär väldigt mycket inte okej. Måste hitta något där jag tjänar massvis med pengar, vill bada i pengar... Fast det kommer aldrig hända.. :( Nä, ska fortsätta dregla över skor nu, vi hörs när jag orkat ta mig ur sängen och fixat jobbet. Puss så länge.<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0