taggad på allt

Bonjour! Hur är läget idag? Med mig är det RIKTIGT bra! Var som sagt med min kusin på Campeon i Hbg idag, och ni undrar säkert hur det var. Det var så sjukt najs! Var ute och åt på Subway, mums mums. Och alla lärarna var jättebra, eller iallafall de jag fick träffa. Och det var skönt att "klassrummen" var så luftiga och inte trånga som klassrum brukar vara. Ja, helt enkelt, sammanfattning av dagen. SJUKT BRA! Dock är jag fortfarande i fasen att jag inte bestämt vilken skola som ska bli förstahandsval än... Vi får väl se hur jag tycker det är på Rönne, och så får jag bestämma mig sen. Usch! När jag kommit från Hbg, träffade jag Ebba och annat folk. Mycket trevligt! Har jag fixat lite tvätt, och nu ska jag plugga lite franska fraser. När sen allt är färdigt kryper jag troligen ner i sängen, eller sitter och lyssnar på musik på hög nivå! Är ensam hemma för tillfället, så gissa vem som dunkar musik? Och sjunger med som fan? Jo jag! Asnajs! Är fett taggad på allt just nu känns det som, så livet leker. FETGÖTT! Men mina vänner, nu ska jag fixa lite vettigt. Bonne Nuit et Dors Bien! Pusspuss.



helcharmig jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0