tjatja

Hej! När jag kom hem idag och gick upp på mitt rum så såg jag en grej, som jag faktiskt glömt bort lite, ber om ursäkt för det. Jo, jag fick ett vykort hemskickat i julas, ingen aning om vem det var ifrån, blev väldigt glad dock. Sånt värmer. Hoppas fortfarande, att vem du nu än är, fortsatt att läsa här för jag ska ta tag i saken och svara på det. Eftersom jag inte vet vem du är, så får det bli att jag skriver svaret här i bloggen istället för att jag kontaktar dig personligen. Och självklart ska jag uppfylla det du bad mig om. Ska bara komma på hur jag ska skriva det på bästa sätt, och tänker därav ta lite smått hjälp av min mamma som är duktig på ämnet. Så du ska självklart få ett nogrannt svar på detta. Så i helgen kan du nog vänta dig ett svar. //Bettis.

Nu till något annat. Såg en helt sinnessjuk video på youtube om fjortisar. Jösses! Slänger in den här så får ni er ett gott skratt. Ska gå ner och se om jag kan tömma kylskåpet på något roligt nu. Annars parkerar jag rumpan i soffan eller sådär, inget plugg eftersom jag redan fixat det. Fett gött! Så vi hörs imorgon eller senare ikväll. Puss! 


detta är om fjortisar

och detta är en annan film jag hittade.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0