jullovet lider mot sitt slut.

Oj... Min uppdatering under jullovet har verkligen varit så fruktansvärt dålig. Ursäktar väldigt mycket för det, men nu när skolan börjar ska jag åtminstone försöka bli bättre. I tisdags sov jag ute i Hjärnarp, mycket mysigt måste jag säga. Fick ta bussen redan vid 10.50 på onsdagen då vi skulle till pappas ingifta moster i Markaryd klockan 13. Så hela onsdagen var vi där och blev bortskämda med massa god mat och fika. Kom hem någon gång på kvällen och då blev det bara slappa. Sen i torsdags var jag med Isa (tror jag?), guldfiskminne haha :$ Och då åkte även pappa och brorsan till Gothia, så jag och min kära mamma var ensamma hemma. Kvällen bestod enbart av massa tv-mys, prat med mamma och slapp. Behövligt vill jag säga! I fredags var jag nog faktiskt bara hemma. Första gången på nästan hela lovet som jag var hemma hela dagen. Och igår drog jag ner till stan och umgicks med Ebba & Simon ett tag, och när de sen åkte hem mötte jag upp först Isa & sen också Anton och umgicks med dem ett bra tag. Väldigt trevligt. Var hemma runt halv 9, och då blev det bara att fixa lite smått, sen kolla någon film som gick på tv. Riktigt bra måste jag säga, dock ingen aning om vad den hette. Idag har det varit späckat med saker att göra. Vaknade lite efter 12, och käkade då frulle. Sen ut med en liten del av reklamen. Hem och duscha, och fixa sig. Sen vidare till Jonstorp och fira min kusin som fyllde 14 år nu den 27 december. Mysigt! Hem igen, och dela ut resten av reklamen. Sen äta, och städa kaninburen, och var även tvungen till att impregnera mina skor. Sen upp på mitt eget rum, och städa där. Såg ut som kriget. & nu är allt äntligen färdigt, så landade här då. Och imorgon börjar skolan, usch tvi blä. Skjut mig gärna i huvudet! Men slänger in en sammanfattning i ett nytt inlägg, av mitt 2011, bara för jag inte har något bättre för mig. Ni får även lite bilder från raketerna på nyår. Pusss! <3








Riktigt pampigt måste jag säga. Slänger in mer när jag pallar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0