det börjar bli bättre igen

Hallåja! Jag börjar bli på bättre humör igen, vilket känns skönt. Saker börjar reda upp sig! Har rätt feta humörsvängningar nu, dock kan det bero på att jag snart ska ha min lingonvecka. Usch, det är verkligen deprimerande. Men så är det att vara kvinna.. Så ni pojkar och män där ute, var glad över att ni inte är av det kvinnliga könet, för vi har ett helvete en gång i månaden. Ni anar inte vad vi får stå ut med. Men ah, nog om det. Jag har faktiskt varit duktig och flitig idag. Jobbade riktigt mycket på min so-lektion imorse, vilket är rätt konstigt då det är första lektionen och jag brukar vara rätt segstartad, men idag gick det bra. Tummen upp. Sen gjorde jag mitt matteprov, vilket kändes rätt bra ändå. Simpelt! Sen två timmar håla så drog hem och käkade/kolla film. Sen vid 12-tiden gick jag tillbaka till skolan och gjorde min laboration i kemi, sista delen i nationella. Så nu är alla nationella i kemi klara vilket är väldigt skönt. Och jag fick MVG på hypotesen. Sjukt gött, och vilken energikick jag fick av det. Nu kör vi! Sen hade vi bara svenska då vi skulle välja bok att läsa. Ska läsa krigsromaner nu, så för min del blev det boktjuven av Markus Zusak. Verkar sjukt bra! Nä, denna dagen har ändå varit bra. Så nu håller vi tummarna för att det blir lika bra imorgon. Men med så fina vänner som jag har kan det inte vara annat än bra. Meeeeeen, även fast jag har dundermycket överskottsenergi just nu så måste jag försöka sova. Lär inte orka imorgon annars. Godnatt och sov gott alla fina! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0