ett mirakel

Hallå ja! Vet ni vad? Det är ett mirakel. Björn Ranelid ft. Sara Li sist i melodifestivalen. Herrrrrrrrrrrrregud! Japp så är det! Nej men, Loreen vann i lördags för er som inte såg det. Dock lite synd om Danny, faktiskt. Var borta hela lördagskvällen, och på dagen uppvaktade jag min kära mamma på födelsedagen. 43 år gammal är hon nu, min fina mammi. Och sen fyllde även min bästis 18 år. Sjukt vad tiden går fort. Kom iallafall hem sent i lördags så hade inte tid för bloggen. Sen igår jobbade jag och chillade typ. Och idag var man tillbaka i skolan. Vet ni vad? Jag har varit på riktigt gött humör hela dagen. Kanske är vädret? I vilket fall som helst är det sjukt gött. Och eftermiddagen har spenderats med finfina vänner vilket verkligen behövs ibland även fast man mår som bäst. Jag älskar er, grymt mycket! OCH VET NI VAD? DEN 18-20 APRIL ÅKER JAG TILL STOCKHOLM. *HAPPYFACE* Ska bli fett awesome. Upp till riksdagen och sådant, fett intressant faktiskt. Och eftersom jag ska läsa samhälle så lär jag ha mycket nytta av det på gymnasiet. Så hela dagen har jag varit på sånt hoppochskutthumör. Fast Ebba ska ha ett speciellt tack till mitt humör, för hon har verkligen förgyllt min dag. Jösses vad vi skrattat! Och sen att Rögle leder gör ju inte kvällen sämre precis, jadåååå. Kvalserien nästa. Men nu ska jag faktiskt vara en duktig flicka och sätta mig och plugga så jag finns över sms och msn. Sen drar jag igång en bra film som belöning. Pusssss <3 


bara för vi är söta och normala små flickor..


cutiiiie!


Någorlunda normala. Älskar dig bästis! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0