katastrofal dag.

Hejsan. Dagen började otroligt dåligt, humörsvängningar så det skriker om det och sen har det bara blivit ännu värre. Är fruktansvärt förbannad, sitter och skakar och vet seriöst inte var jag ska ta vägen. Jag får snart ett nervsammanbrott. Kan inte ta hur mycket som helst, jag är bara människa. Och det är nog, övernog och riktigt mycket nog nu. Min kropp säger ifrån att den inte orkar, och mitt psyke säger ifrån att jag måste få lite space och sakta ner. Och jag måste ta hänsyn till det, för jag det dröjer inte länge till innan jag går in i väggen. Måste verkligen sätta stopp innan det är för sent och lyssna på min kropp och mitt psyke. Ska iaf ta och gå och lägga mig en stund nu. Natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0