Love life

Hej finisar! Jag älskar livet just nu. Det rullar på som det ska vilket är underbart! Var väldigt trött igår, men idag har det inte varit så farligt tycker jag. Och imorgon så är min engelska, matte och idrott inställda så jag har sovmorgon till 12.10 vilket jag absolut inte klagar över! Ska bli riktigt skönt att få sova ut. Sen imorgon så åker jag till min fina Sara och sover där till lördag och då drar vi och kollar HIF-AIK. Sen så sover hon hos mig till söndag. Ska bli riktigt mys med bara massa godis och läsk, och film. Kan verkligen inte bli bättre när man har sin bästis hos sig och massa godis. Kärlek! Och måste berätta en sak för er. Har faktiskt varit väldigt snäll och söt mot min kära bror idag. (Tro det eller ej). Han ringde pappa och sa att han glömt sina pengar till matchen hemma, och eftersom pappa är sjukskriven så kan han inte ta sig någonstans så jag fick ta min fina cykel och cykla som en idiot ut till ishallen och sen cykla tillbaka. Svetten rann längs ryggen, och jag var anfådd i flera minuter efteråt. Galet! Men nu ska jag kolla matchen på pappis dator, och äta choklad så vi hörs. Puss 


Älskar dig finis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0