sjukling

Tjena. Sjuklingen som talar. Och ja, jag är sjuk. Har knappt någon röst, snörvlar som ett as och hostar gör jag också med jämna mellanrum så jag stannade hemma från skolan idag. Sen inte nog med det, när jag vaknade imorse hade jag på köpet fått en dödlig huvudvärk. Så ah, inte en chans att jag hade orkat sitta och plugga till 15.45 idag. Nej minsann, där går sannerligen gränsen. Har typ legat och sovit hela dagen, vilket verkligen var behövligt. Var tvungen att åka ner en snabbis till stan för att köpa en födelsedagspresent till mamma nu i eftermiddags. Och där träffade man Ebba en liten stund. Sen inom Coop och köpa lite godis. Och nu sitter jag i soffan, ska kolla the voice sverige om en timme, men tills dess kollar jag på hockeyn på datorn, Rögle-Västerås. HEJA RÖGLE JADÅ! Borde egentligen gå och duscha eller så, då mitt hår är dunderfettigt och jag luktar illa på flera mils avstånd, men jag orkar inte. (Skyller på att jag är sjuk). Men vi hörs sen. Puss 




Såhär roligt är det att vara sjuk! Och ni slipper en bild på hur jag ser ut idag, ni hade blivit rädda för mig då. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0