The Hunger Games

Hej snyggingar! Vet ni? Enbart 2 dagar kvar till jag fyller 16 år, helt galet vad fort det går. Har haft en del att göra i skolan nu innan påsklovet, men nu är det äntligen här. Så underbart att få vara ledig, åh vad jag längtat! Skuttade hem av ren glädje igår när jag gjort mitt so-prov, enormt skönt att få slippa skolan över en vecka nu. Och igårkväll kom faddrarna och firade min födelsedag. Käkade tacos, och sen prat och en hel del skratt. Massa mys med andra ord. Kunde definitivt inte fått en bättre start på lovet. Idag kom moster och hälsade på. Fika, prat, skip-bo kortspel och massor av mys. Käkade tacos som var över från igår, och sen bjöd hon och Magnus (hennes sambo) med mig på bio. Spontant, men RUSKIGT gulligt av dem och fråga om jag ville hänga på. Sånt gör mig så glad! Fick både parfym, deo och bio i födelsedagspresent av dem. Det tackar vi för! Kollade på The Hunger Games, galet bra film. Men vissa scener så satt jag och moster och hoppade till i stolarna haha. Men sjukt bra var den. Ni som inte sett filmen redan - SE DEN! Så ännu en underbar dag, enormt tack till moster, och även Magnus för det. Tack än en gång för allt, jag älskar er! Imorgon kommer släkten och firar födelsedagsgrisen så nu måste jag krypa i säng. Jag har en känsla av att detta lovet kommer bli underbart! Men vi hörs imorgon kväll, om jag orkar dvs. Godnatt! <3


Massor av tummen upp på min start på lovet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0