Underbart väder!

Heyy! Fantastiskt väder ute, kan inte annat än att älska det! Man märker verkligen att det är vår nu! Sitter i skolan och pluggar till mitt so-prov på fredag, samhällsekonomi. Fruktansvärt tråkigt måste jag erkänna. Men slutar snart så då ska jag hem och käka, sen chilla ute i solen till nästa lektion. Igår var jag med en polare uppe på JB för treorna hade utställning av sina projektarbete, väldigt kul måste jag säga, därav ingen uppdatering igårkväll. Sen pluggade jag resten av kvällen. Och idag när jag slutar så ska jag ner på möte i stan, och sen utvecklingssamtal ikväll. Och efter det ungdomsgrupp så är hemma rätt sent. Får se om jag orkar uppdatera när jag kommer hem, annars hörs vi imorgon för nu ska jag pysa och käka. Och, passa på att njuta av det fina vårvädret och var ute så mycket ni kan! Puss <3




Lovely!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0