GRATTIS ÄLSKADE BÄSTIS!

Nu är det såhär att min älskade bästis fyller 18 år idag. Och jag vill bara att hon ska veta hur mycket hon betyder för mig. Vi har känt varandra i ett par år, och jag kan verkligen inte minnas när vi lärde känna varandra, men det känns som en evighet sen. Vi har kommit varandra otroligt nära, och jag hade verkligen inte klarat mig utan dig. Du har ställt upp för mig, i både vått och torrt. Tröstat när jag mått som sämst, och skrattat med mig när jag mått bra. Nu bor du i Svalöv, så jag kan inte träffa dig i veckorna, vilket jag saknar. Våra spontanträffar. Så många gånger vi bara skickat iväg ett sms, "när har du lunch?" Och så har jag kommit ner till stan eller så har du gått upp och mött mig på skolan. Dock är det tur att du är hemma på helgerna och loven, annars hade jag inte överlevt. Så många galna grejer vi gjort ihop, hbg-festivalen, nyår, ja det är bara en liten liten del i det hela. Jag litar på dig till tusen procent, och alla borde ha en sån fin vän som jag har. Är så glad över att ha dig vid min sida, för utan dig hade jag inte pallat alla motgångar. Så många gånger jag ringt dig och gråtit, och du tar dig alltid tid till mig vilket betyder otroligt mycket ska du veta. Jag lämnar aldrig din sida. Aldrig någonsin. För tillsammans är vi starkast. Och du accepterar mig precis som den jag är. Finns ett ordspråk som lyder såhär: "En vän är en person som vet allt om en men ändå tycker om en" och ett annat som lyder såhär: "En vän är en person som i vars sällskap man törs vara sig själv". Och det stämmer så perfekt in på dig. Du vet allt om mig, precis allt, och du älskar mig ändå. Och med dig är jag verkligen mig själv. Men det jag ville komma till är att jag älskar dig, otroligt mycket bästis. Tänker aldrig någonsin lämna dig, och du vet om att det bara är att ringa/smsa mig när du vill snacka eller något hänt för jag svarar alltid, oavsett tid på dygnet. Vi ses nästa fredag, och fyfan vad mysigt vi ska ha det. Hand i hand, livet ut! Bettis hjärta Bells - föralltid! 


Knaaas. Älskar dig bästis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0