jag försöker träffa andra, men det är inte så lätt.

Låttext från Melissa Horn och Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut har fastnat i mitt huvud. Otroligt bra låt! Men ojdå vilken fruktansvärt dålig uppdatering. Nästan en vecka sen. Ber så mycket om ursäkt för det. Har lagt den mesta energin jag har på att plugga så lagt bloggen lite åt sidan. Har inte hänt så mycket intressant under veckan faktiskt. Sov hos Ebba i fredags till lördags. Trevligt! Sen åkte jag hem på lördageftermiddagen och då drog jag och mamma in till Helsingborg och kollade bio, det blev en gång i Phuket. Jag gillade den, så ni som inte sett filmen, kolla den. Mycket humor i den vilket gillas! Nu ska jag ta tag i mitt liv och försöka få rätt på plugget fast tankarna cirkulerar. Så vi hörs eller nåt. Sköt om er! Peace.


Mindre bra dag idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0