tack för allt.

Hej. Har verkligen inte haft tid att uppdatera bloggen, ber om ursäkt för det. Har bestämt mig för att ta en paus från fiolen, då jag känner att jag verkligen inte har någon energi, lust eller tid att bry mig om det för tillfället. Har gått på lektionerna för att jag ska slippa att få dåligt samvete. Men har bestämt med min lärare att jag har kvar min plats på musikskolan, men tar en paus till efter sommaren vilket känns väldigt bra. Då kan jag komma tillbaka helhjärtat och satsa fullt ut. Har lixom inte orkat nu under året som gått då det hänt otroligt mycket, både i skolan och hemma. Men jag är glad över att jag har en så förstående fiollärare som vill mitt bästa. Och sen vill jag passa på att tacka mina fina och underbara vänner, som ställt upp för mig när allt har varit nere på botten. Speciellt tack till Ebba, Sara, Amanda, Josse och alla andra som ställt upp. Utan er vet jag helt ärligt inte om jag stått ut. Känns så skönt att bara kunna smsa när allt är skit. Och så många gånger ni tröstat mig när tårar blött ner mina kinder. Ni är bäst och jag älskar er, otroligt mycket. Är otroligt tacksam över att ha er vid min sida. Sen stort tack till alla konfakompisar som funnits och ställt upp för mig. Kändes sjukt bra att få träffa er alla i helgen, och att få vara sig själv. Och att veta att ni älskar mig oavsett är en trygghet. Tack för att ni alltid tröstat mig när jag varit ledsen, och skrattat med mig när jag varit glad. Kärlek till er!

Sen anledningen till att jag inte uppdaterat är att plugg har tagit upp min tid. Var på konfaåterträff nu i helgen och kom hem i söndags. Var då helt körd så somnade nästan direkt. Och igår var jag hemma hos min älskade Sara i Vejby vilket var mycket mysigt. Var hemma lite efter 21 så orkade inte ens starta datorn utan gick och la mig direkt efter att jag fixat lite småsaker. 

Sen idag har jag varit hos tandläkaren i Hbg hela dagen. Åkte hemifrån vid 08.53 eftersom det inte gick något tåg 09.23 så var i Hbg lite efter 09. Hade lite dödtid att slå ihjäl i Hbg eftersom jag inte skulle vara där förrän 10 så gick och fönstershoppade. Sen fick jag satt fast min tandställning igen som hade ramlat av, och även fått i mina blåa gummiband i underkäken. Och nästa vecka så sätter de i rälsen i underkäken. Var hemma igen vid halv 1 och sen började min nästa lektion vid 12.55. Och nu har jag suttit ett tag i it-resursen och pluggat. Tänkte dock bege mig hemåt nu, är inte längre tyst och lugnt här. Så vi hörs ikväll, kanske blir hockey för min del? Vem vet? Pusspuss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0